Fundació Cecot Innovació, com a entitat adherida a la  Xarxa Emprèn, xarxa publico-privada d’entitats, en el marc del programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, ofereix, de manera subvencionada i sense cost,  serveis d’acompanyament i suport a les persones que volen constituir una empresa a Catalunya.

Els serveis que oferim dins del programa són:

  • Assessorament personalitzat en la creació d’empreses: ajudem a l’emprenedor a avaluar la seva idea de negoci, la viabilitat del projecte empresarial, i l’acompanyament en l’elaboració del pla d’empresa.
  • Informació i assessorament sobre les ajudes i subvencions vigents per a la creació i/o consolidació d’empreses i suport en la preparació de la documentació necessària per a la seva tramitació.
  • Informació i acompanyament personalitzat en la recerca del finançament més idoni per a la materialització d’un projecte d’inversió.
  • Informació i assessorament sobre aspectes en matèria de creació d’empreses (formes jurídiques, fiscals, laborals,…)
  • Assessorament i foment de les TIC i Xarxes Socials, com a eines de comunicació i canals de venda.
  • Assessorament en cooperació empresarial.
  • Formació empresarial i especialitzada en temes de creació i/o consolidació d’empreses.

Formacions octubre 2020

TOT EL QUE NO POTS DEIXAR DE SABER SOBRE EL MÀRQUETING DIGITAL (8 h)
Dies 6 i 8 d'octubre, de 9:30 a 13:30 h
Consta de 2 sessions de 4h, adreçades a persones emprenedores, empresaris novells, i persones autònomes per a ajudar-los a treure profit a l’e-commerce i a les xarxes socials i aprendre tot allò que no s’ha de fer i que pot comportar un estalvi de temps i de diners. La formació tractarà els següents continguts:

Sessió 1: Dades de mercat i introducció a l’e-commerce; Pràctica de com crear una web de e-commerce; Identitat digital personal i d’empresa; Pràctica de com crear una web corporativa, un blog personal i corporatiu; Diferències entre estratègia i tàctica; Màrqueting digital; Consells sobre comunicació efectiva; Màrqueting virtual i el engagement; Què cal saber del e-mail màrqueting; Què és un pla de màrqueting digital i com desenvolupar-lo.

Sessió 2: Eines per crear continguts de valor; Consells per aprendre a ser més creatius; Xarxes socials i com treure profit de Facebook, Twitter i Pinterest; Instagram i com utilitzar-lo des de la vessant professional; Linkedin com a eina estratègica per empreses i emprenedors; Youtube: importància del vídeo com a eina comunicativa i de venda; TikTok com a estratègia empresarial; Nocions de neuromàrqueting; Tendències de mercat; Visió de futur per saber cap on cal orientar-se.

EL GRAN REPTE DELS EMPRENEDORS: INTEGRAR LA VENDA EN EL DIA A DIA (6 h)
Dies 13 i 15 d'octubre, de 10:00 a 13:00 h

Consta de 2 sessions, adreçades a persones emprenedores amb una idea de negoci, empresaris novells i empresaris que volen “redefinir” els seus negocis, que busquen obrir nous mercats, captar nous clients i fidelitzar-los, en definitiva, millorar la seva gestió comercial. La formació tractarà els següents continguts:

Sessió 1: Introducció a la gestió comercial de les persones emprenedores; La gestió comercial: la necessitat de planificar.

Sessió 2: Tècniques i habilitats de venda: Prospecció; Concertació d’entrevistes; Model de correu sol·licitant una entrevista; Comunicació en la venda, Tractament d’objeccions i tancament; Seguiment; Referències; Conclusions.

TALLER DE DESIGN THINKING: “DE LES NECESSITATS A LES OPORTUNITATS” (8 h)
Dies 19 i 21 d'octubre, de 09:30 a 13:30 h

Consta de 2 sessions de 4h, adreçades a persones emprenedores amb una idea de negoci, empresaris novells, persones autònomes i empresàries que busquen noves oportunitats de negoci, fer front a nous reptes, interessades en aplicar metodologies de disseny de productes, serveis o noves experiències. La formació tractarà els següents continguts:

Sessió 1: Per què hem d’innovar i fer-ho de forma col·laborativa; Tendències de futur “post Covid” que ens poden inspirar; Introducció al design thinking i eines per aplicar-lo; Identifiquem un focus creatiu real i motivador; Construïm el perfil del nostre usuari/a i client/a i empatitzem-hi; Reformulem el repte.

Sessió 2: Ideem; Com prototipar i testejar; Comuniquem el resultat del nostre treball; Conclusions i reflexions.

 

Activitats
Realitzem, de manera periòdica, sessions d’informació i orientació per donar a conèixer als assistents les diferents opcions d’autoocupar-se, emprendre o continuar amb un negoci ja establert (Reempresa), i coneixements sobre els passos necessaris a l’hora de crear una nova empresa, les diferents formes jurídiques i les línies de finançament disponibles.

Et pots inscriure a les sessions organitzades per aquest 2020, clicant a sobre:

SETEMBRE

OCTUBRE

NOVEMBRE

DESEMBRE

Amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement i el cofinançament del FSE: