TOT EL QUE NO POTS DEIXAR DE SABER SOBRE EL MÀRQUETING DIGITAL (8 h)
Dies 6 i 8 d'octubre, de 9:30 a 13:30 h
Consta de 2 sessions de 4h, adreçades a persones emprenedores, empresaris novells, i persones autònomes per a ajudar-los a treure profit a l’e-commerce i a les xarxes socials i aprendre tot allò que no s’ha de fer i que pot comportar un estalvi de temps i de diners. La formació tractarà els següents continguts:
Sessió 1: Dades de mercat i introducció a l’e-commerce; Pràctica de com crear una web de e-commerce; Identitat digital personal i d’empresa; Pràctica de com crear una web corporativa, un blog personal i corporatiu; Diferències entre estratègia i tàctica; Màrqueting digital; Consells sobre comunicació efectiva; Màrqueting virtual i el engagement; Què cal saber del e-mail màrqueting; Què és un pla de màrqueting digital i com desenvolupar-lo.
Sessió 2: Eines per crear continguts de valor; Consells per aprendre a ser més creatius; Xarxes socials i com treure profit de Facebook, Twitter i Pinterest; Instagram i com utilitzar-lo des de la vessant professional; Linkedin com a eina estratègica per empreses i emprenedors; Youtube: importància del vídeo com a eina comunicativa i de venda; TikTok com a estratègia empresarial; Nocions de neuromàrqueting; Tendències de mercat; Visió de futur per saber cap on cal orientar-se.
|